Veelgestelde vragen

Maken jullie gebruik van kindvriendelijk materiaal?

Ja, het product bestaat uit: MDF hout, acrylverf (opwaterbasis) en een katoenen touwtje. Let wel op dat ons product geen speelgoed is. Laat kinderen er dus ook niet mee spelen, het is voor het oog alleen. Hang ons product ook nooit boven een slaapplaats van een kind.

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om uw plankje binnen 4 werkdagen na betaling thuis te bezorgen.  Meestal lukt dit, maar als het erg druk is kan het gebeuren dat het een dag langer duurt.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij rekenen geen extra verzendkosten. Als onze prijzen zijn inclusief verzenden.

Hoe betaal ik?

Betalen kan bij ons via: Ideal, PayPal of Creditcard. Wij maken gebruik van een beveiligde verbinding, zodat andere mensen niet mee kunnen kijken.

Zijn er ook andere maten mogelijk?

Wij kunnen ook maatwerk leveren. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op via: info@eigenhoutje.nl

Doen jullie aan B2B?

B2B staat voor Business-to-Business: bedrijven aan bedrijven. Wilt u b2b klant worden? Neem dan contact met ons op. Wij beoordelen uw aanvraag en nemen zo snel mogelijk contact met u op. Voor afname van meerdere stuks kunt u ook contact met ons opnemen via info@opeigenhoutje.nl Wij kijken dan samen naar de mogelijkheden die wij u kunnen bieden.

Ik heb een klacht. Wat nu?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@opeigenhoutje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.